Zpracování účetnictví
- sestavení účetního rozvrhu účetní jednotky
- sledování zákonných a formálních náležitostí účetních dokladů a daňových dokladů k DPH
- zaúčtování převzatých účetních dokladů
- zpracování účetního deníku, vč. poznámek a provázaností s ostatními evidencemi
- vedení hlavní knihy a knih analytických účtů
- vedení knih pohledávek a závazků
- sledování sald jednotlivých účtů a jejich průběžné inventury
- vedení evidence dlouhodobého majetku
- zpracování přiznání k DPH a vedení záznamní povinnosti (u plátců DPH)
- sledování výše obratu pro účely zákona o DPH
- zpracování účetní závěrky (rozvaha, výkaz zisku a ztráty, příloha)
- sledování dosažení kritérií pro povinné ověření účetní závěrky auditorem
- zpracování přiznání k dani z příjmů právnických a fyzických osob
- tisk měsíčních výsledků hospodaření dle požadavku klienta
- tisk konečných verzí zpracovaných účetních knih
- vyhotovení účetních knih v plně elektronické podobě ve formátu pdf
- tvorba interních směrnic účetní jednotky
- účast při kontrolách státních orgánů v sídle naší společnosti bez přítomnosti klienta
Zpracování daňové evidence
- vedení deníku příjmů a výdajů
- vedení knihy pohledávek a závazků
- vedení karty dlouhodobého majetku
- vedení karty zásob
- vedení karty rezerv
- tisk čtvrtletních výsledků hospodaření dle požadavku
- zpracování účetní závěrky
- zpracování přiznání k dani z příjmů fyzických osob včetně dalších příjmů mimo §7
- sledování dosažení kritérií pro povinný přechod na účetnictví
- tisk konečných verzí zpracovaných knih
- vyhotovení účetních knih v plně elektronické podobě ve formátu pdf
- účast při kontrolách státních orgánů v sídle naší společnosti bez přítomnosti klienta
Ekonomické a organizační poradenství
- poskytování účetních a daňových konzultací
- daňové plánování
- poradenství při zakládání obchodních společností
- externí dohled nad vedením účetnictví (supervize )
- účtování na IS klienta
- zaškolení pracovníků (pokladní, fakturantka, účetní ...)
- tvorba interních směrnic
- zpracování výroční zprávy
- zpracování pracovního řádu dle specifických podmínek, požadavků a potřeb klienta
- rekonstrukce účetnictví nebo daňové evidence
- zpracování podnikatelských záměrů pro účely úvěrů, dotací apod.
- zpracování finančních analýz